Tijdens het Category Management Congress brengen we scherpe inzichten, concrete antwoorden en inspirerende praktijkvoorbeelden.
Albert Heijn België: een pure prijsspeler waarmee je best transactioneel omgaat, of een strategische partner met visie?
Als het dat laatste is – wat verwacht AH dan van jou als leverancier? En hoe bouw je überhaupt een strategische relatie op als je team klein is en je resources beperkt zijn?
Wat rendeert het meest: blijven inzetten op penetratie, of focussen op high-value shoppers en hen écht binden? En als Gen Z jouw groeimotor is, hoe zet je retail media dan slim in om hen te bereiken?
Het zijn exact dit soort strategische keuzes die category managers, shopper marketeers en sales managers wakker houden – en die op het congres uitgebreid worden belicht.
Bestel nu je tickets met korting vóór 25 mei en bespaar méér dan 20%! |
HOOFDPROGRAMMA




PRAKTISCH
- Datum: 19 juni 2025
- Locatie: Stadsfeestzaal Antwerpen, verdieping 2B.
- Taal: de meeste presentaties zijn in het Nederlands. Slides in het Nederlands of Engels.
PRIJS
- Early bird: € 349 / ticket (exclusief service fee & btw)
- Regulier: € 449 (exclusief service fee & btw)
TIMETABLE
10h00: Welcome @ RetailDetail
10h30: Keynotes deel 1
12h00: Lunch
13h00: Keynotes deel 2
14h30: Koffiebreak
15h00: Keynotes deel 3
17h00: Networking, drinks & bites
ROUTE
MET DANK AAN ONZE PARTNERS

