Made.com heeft in Parijs in de buurt van de Place de la Victoire zijn grootste Europese showroom geopend. Het pand telt twee verdiepingen en heeft een oppervlakte van 840 m².
Op vraag van de consument
Bezoekers van de showroom krijgen de mogelijkheid om verschillende meubels van Made.com te bekijken, maar indien ze iets willen kopen, moeten ze dat nog steeds online doen. Dat kunnen ze doen via de tablets en computers die in de showroom werden opgesteld. Daarnaast is er ook een voorbeeld te vinden van Unboxed, een interactieve ruimte waar bezoekers verschillende meubels kunnen zien die al werden geïnstalleerd bij buitenlandse klanten, om zo een beter beeld te krijgen van de mogelijkheden.
“Menselijk contact is nog steeds een vraag van de consument en een fysieke showroom is de perfecte manier om die te voldoen. De ruimte zal het ook toelaten om de reputatie van het merk verder te ontwikkelen en om nieuwe klanten te bereiken. Het is ook vooral een mogelijkheid voor potentiële klanten om het product uit te proberen”, aldus CEO Li Ning.