In alle winkels van Casa is een “Alles Moet Weg”-actie van start gegaan, met kortingen tot 70%. Met een nieuwe aandeelhouder aan boord plant de internationale interieurwinkelketen een nieuwe commerciële strategie.
Ruimte voor nieuwe investeringen
“Alles moet weg! Korting tot -70%. Nieuwe eigenaar!”: zo staat het op de affiches in de etalages van Casa. Met deze actie wil de retailer de voorraden versneld doorverkopen om ruimte te maken voor nieuwe investeringen in het assortiment en de winkels. “We werken aan de volledige integratie van een omnichannel klantenervaring en een nieuwe positionering van het winkelconcept”, zegt CCO Frank Pruijn.
Sinds april heeft de retailer een nieuwe eigenaar, de holding AAS Retail van de Zweeds-Libanese ondernemer Ayad Al Saffar. Die is ook eigenaar van winkelketens Lucardi en Kijkshop in Nederland. De keten verkocht recent acht verlieslatende winkels aan Xenos en sloot ook enkele vestigingen.
De Alles Moet Weg-actie loopt nog tot en met 28 juli in de winkels en online. Na afloop van de stuntacties maakt Casa werk van de uitrol van een vernieuwde winkelervaring.