Collishop, de webshop van de Colruyt Group, opent tot en met 29 mei vier pop-ups Terras en Tuin in België. De vier pop-ups zullen te vinden zijn in Kortrijk, Halle, Hasselt en Namen en klanten zullen er voornamelijk tuinsets en tuinmeubelen kunnen vinden.
“Voelen en ervaren”
“Online aankopen zit duidelijk in de lift. Maar bij grotere investeringen, zoals tuinmeubelen, merken we dat onze klanten de producten ook graag zien, voelen en ervaren”, zegt Dirk Berteloot, directeur non-food van Colruyt Group. “Daarom willen we als ‘webshop met een gezicht’ naar onze klanten toe gaan en hen de kans geven een doordachte keuze te maken. Dat kunnen ze al het hele jaar door in onze showroom in Halle, maar dit voorjaar openen we dus ook vier pop-ups Terras en Tuin in het hele land.”
De pop-ups in Kortrijk, Halle en Hasselt hebben ondertussen al de deuren geopend. In Namen gaat het initiatief vanaf 31 maart van start. De pop-ups zullen een oppervlakte hebben van 700 tot 1.000 m² en een honderdtal tuinsets en tuinmeubelen aanbieden. Klanten kunnen in de winkel ook advies vragen aan enkele specialisten. Om bezoekers terug naar de webshop te lokken, krijgt elke klant 10 procent van zijn aankoop terugbetaald via een geschenkkaart voor Collishop.