Op het eerste outdoorfestival van België, in de Ardense bossen langs de Ourthe, wil A.S. Adventure de banden met zijn avontuurlijke klanten en fans nauwer aanhalen.
Primeur voor België
Zijn festivals de nieuwste trend in retailmarketing? Enkele weken nadat Delhaize aankondigde dat het in april het foodfestival Wonderfood Adventure gaat organiseren, komt A.S. Adventure op de proppen met een driedaags outdoor & hiking-festival dat de naam Nomadsland meekrijgt. Het evenement zal plaatsvinden van vrijdag 31 mei tot en met zondag 2 juni op een voorlopig nog geheime locatie, in de bossen tussen Houffalize & Gouvy.
A.S. Adventure organiseert het festival in samenwerking met reispartner Travelbase. Op het programma staan wandelingen, workshops, inspirerende lezingen en een gezellige camping in the middle of nowhere waar deelnemers ‘s avonds kunnen genieten van film, muziek en kampvuur.
Op zoek naar connectie
“In deze hoogtijden van digitale communicatie en virtuele beleving zoeken we bewust altijd naar een onderscheid tussen contact en connectie. Dit nieuwe initiatief is daarvan een bewijs. Niets beter dan sociale interactie tussen gelijkgezinden in een natuurlijke omgeving”, zegt marketingdirecteur Didier Neyt.
Een ticket voor Nomadsland kost 149 euro, goed voor drie dagen toegang tot het festival en een plekje op de camping (inclusief verblijf en maaltijden). Kampeermateriaal is uiteraard te huur bij A.S. Adventure. Pre-registratie kan vanaf nu, maar de officiële ticketverkoop start pas op 8 maart.