Pop-upruimtes
“Bij A.S. Adventure ontdekten we geregeld prachtige nieuwe merken, die niet zozeer in het A.S.Adventure-concept thuishoorden. Zo is JUTTU ontstaan: vanuit de goesting om iets nieuws neer te zetten, iets dat paste binnen de trend naar originele producten met een sterk verhaal”, vertelt woordvoerder Vicki Pyliser.
“We kiezen resoluut voor een sterke mix van lokale en internationale namen binnen mode en interieur: met JUTTU creëren we ons eigen universum waar al deze geliefde merken in passen”, aldus Pyliser. Meerdere keren per seizoen zullen ontwerpers in de winkel ook hun eigen pop-upruimte krijgen. Ontwerpster Véronique Leysen van het breilabel Maurice Knitwear bijt op dat vlak de spits af.
De winkel in Antwerpen, die een oppervlakte zal hebben van 700 m², zal verdeeld worden in vijf corners met elk hun eigen mix aan mode en decoratie. Het gaat daarbij onder andere over ORIGIN (eclectisch), AIR (natuurlijke elementen) en MAJESTIQUE (strak en chique). In de foodcorner JUMMY zijn verschillende biologische producten te vinden.
JUTTU komt op de oude locatie van A.S. Adventure, dat op zijn beurt naar de Oudaan in Antwerpen verhuist. In december komt er ook al een vestiging in Brugge.