Vandaag lanceert Ontex zijn abonnementsservice voor luiers, Little Big Change, ook in de Benelux. Eerder werd de online dienst al uitgeprobeerd in Frankrijk.
Directe verkoop
Met het luierabonnement wil Ontex naar eigen zeggen tegemoet komen aan de veranderende vraag van de consument. Ontex investeert ook in een online verkoopplatform en breidt op die manier zijn ‘direct-to-consumer’ e-commerceactiviteiten verder uit.
“De lancering van Little Big Change in de Benelux is een belangrijke stap in de digitale transformatie van ons bedrijf. Het is de eerste babyluier van Ontex die uitsluitend verkrijgbaar is via een online abonnementsmodel. Zo kunnen ouders op een flexibele manier hun aankopen doen en die laten leveren waar en wanneer ze willen. Little Big Change is ons antwoord op het veranderende gedrag en de veranderende behoeften van de consument. Het abonnementsmodel wordt een belangrijke pijler voor de toekomstige groei van het bedrijf”, aldus CEO Charles Bouaziz in een persbericht.
Het abonnement is flexibel, zodat consumenten het makkelijk kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden. Ouders kunnen zich met één klik aanmelden of uitschrijven voor de service en de luiers laten leveren waar en wanneer ze willen, zonder leverkosten. Ook de leverfrequentie, het leveringsadres, de maat van de luiers en de productmix kunnen eenvoudig worden aangepast.