De Belgische haarverzorgingsketen Hairdis trekt de grens over: na een eerste winkel in Nederland volgt nu ook een vestiging in Parijs. Het bedrijf gaat voor een Europese groeistrategie.
Nieuw hoofdstuk
Hairdis opende zijn eerste buitenlandse vestiging in de Westfield Mall of The Netherlands. De opening was al in augustus aangekondigd, maar sinds december is de winkel ook effectief open.
In Frankrijk opent Hairdis dit jaar een winkel in het Passy Plaza, vlakbij de Eiffeltoren. Deze vestiging belooft een “vernieuwde” ervaring, waarbij klanten volledig worden ondergedompeld in de wereld van Hairdis. De Parijse winkel krijgt dan ook verschillende belevingszones, zoals de “Studio by Hairdis” voor persoonlijke diagnoses en evenementen. De “Electro Bar” wordt een interactieve ruimte om haarstylingapparaten te testen, terwijl de populairste producten worden uitgestald op de “Wall of Fame”.
Volgens het bedrijf zijn de openingen slechts het begin van een bredere internationale expansie. “De geschiedenis van Hairdis wordt verder geschreven, en dit is pas het begin”, klinkt het in de aankondiging.