Nadat The Body Shop vorig jaar al een nieuw winkelconcept introduceerde in Gent, heeft de duurzame cosmeticaketen nu ook zijn webshop naar België uitgebreid.
Ook click & collect
Klanten kunnen kiezen om hun online bestelde producten te laten leveren of zelf af te halen in de winkel. Naast de mogelijkheid tot bestellen biedt de website uitgebreide informatie over The Body Shop, waar het bedrijf voor staat en welke duurzaamheidsinitiatieven het neemt.
Hugues Laurençon, algemeen directeur voor Frankrijk en de Benelux, is trots: “Na een grote vraag van onze lokale volgers zijn we zeer verheugd om eindelijk onze e-commercewebsite te lanceren in België! Zo zijn onze producten toegankelijk voor alle consumenten in België, ongeacht hun woonplaats, en wordt onze aanwezigheid in de markt versterkt.”
De keten telt wereldwijd 3000 winkelpunten in tachtig landen. De Britse retailer kwam al in 1978 naar België, voor zijn eerste winkel buiten het Verenigd Koninkrijk. Vorig jaar nog kreeg Gent de primeur van het zogenaamde ‘activist workshop’-winkelconcept op het Europese vasteland.