WE Fashion is dit jaar veertig jaar aanwezig in Zwitserland en viert dat met de lancering van een nieuw concept in de winkel in Pfäffikon. In dat nieuwe concept wordt de winkelvloer opgedeeld in vier zones.
“Blij en trots”
Het hart van de winkel is de Blue Ridge zone, waarin de denimcollectie van WE Fashion te vinden is. Daarnaast is er een zone voor mannen en een zone voor vrouwen, die qua concept verder werden uitgewerkt en waar er onder andere meer aandacht is voor kostuums. Tot slot kunnen klanten er ook terecht voor de vijfsterrenservice van WE, een abonnementsdienst waarmee ze kortingen, advies en eenvoudige retourneringen krijgen.
“We zijn blij en trots met de prachtige winkel in Pfäffikon”, zegt CEO Joris Aperghis. “Dankzij een positieve ontwikkeling van het merk, in combinatie met geoptimaliseerde interne processen en externe mogelijkheden, zijn we zeer optimistisch over de toekomst bij WE. Alles begint natuurlijk met opvallen en het verleiden van klanten met een aantrekkelijke collectie. Daarom blijven we investeren in onze winkels, ons merk en onze mensen.”
WE Fashion is onderdeel van Logo International en beschikt over 220 winkels in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. In totaal heeft het ongeveer 2.500 mensen in dienst.