De winkels van het Duitse lingeriemerk Triumph in België krijgen allemaal een nieuwe inrichting. Het eerste filiaal dat in een nieuw kleedje werd gestoken is dat van het Wijnegem Shopping Center, dat 15 jaar geleden de deuren opende.
Jonger imago
“Alle winkels van Triumph krijgen een make-over. Ook het filiaal op de Meir. De primeur is voor Wijnegem“, vertelt marketingmanager Evi Verstraeten aan Gazet van Antwerpen. “We wilden vooral meer licht integreren. Ook de pashokjes werden flink onder handen genomen. Niks is zo belangrijk als een pashokje, zeker in een lingeriewinkel.”
De nieuwe inrichting moet ook de verandering van het merk uitstralen. Toen Triumph 15 jaar geleden zijn opwachting maakte in België, was het vooral een merk voor oudere dames, maar ondertussen weet het ook een jonger publiek aan te spreken. In dat opzicht werd enkele jaren geleden ook het logo al opgefrist.
De nieuwe winkel in Wijnegem opende enkele dagen geleden al de deuren, maar op zondag was er de officiële opening. Niet toevallig tijdens de Flair Shopping Day, traditioneel één van de drukste dagen voor het Wijnegem Shopping Center.