Online groei
De totale omzet van Mango kwam in 2014 uit op 2,017 miljard euro, waarvan nu al 9,1 procent online en meer dan 80 procent in het buitenland gehaald werd. Met de 12 nieuwe landen die vorig jaar een Mango-webshop kregen, verkoopt het merk nu in 76 landen online. Vorig jaar was Mango goed voor een ebitda van 223 miljoen euro.
Er kwamen in 2014 90 nieuwe fysieke winkels van Mango Man bij, waardoor het totaal nu op 240 filialen in meer dan 40 landen komt. Die keten is onder andere te vinden in België, Nederland, Spanje, Polen, Chili en Singapore. Mango Kids is met 150 winkels aanwezig in 50 landen. De belangrijkste keten, Mango, heeft ondertussen al meer dan 2.700 winkels in 109 landen.
Mango wil in 2015 300 miljoen euro investeren in onder andere de opening van nieuwe winkels en het herinrichten van reeds bestaande winkels. Ook wil Mango online blijven uitbreiden, met nieuwe webshops in Zuid-Amerika, Azië en Afrika.