Een ‘matinee’ bij La Fille d’O
Tien jaar geleden, op 1 april (en dat is géén aprilvis) lanceerde de Gentse ontwerpster Murielle Scherre La Fille d’O, een lingeriemerk met een ondeugende, sexy knipoog. Eerst via homeparty’s, later ook in een reeks geselecteerde boetieks (in binnen- en buitenland) en uiteraard ook via haar eigen O boutique in Gent.
Om die verjaardag in de verf te zetten, trakteert het merk zijn fans tien dagen lang op een korting van 10% op het ‘hot item van de dag’, dat wordt bekendgemaakt via de Facebookpagina van het lingeriemerk.
Al zullen de échte fans toch vooral hun zinnen zetten op de ‘matinee’, het nieuwe verkoopconcept waarmee de ontwerpster haar tiende verjaardag extra glans wil geven: in plaats van thuis een homeparty te organiseren, kunnen fans hun familie, vrienden en kennissen uitnodigen op een privé-matinee in de Gentse O boutique zelf. Een unieke plek om de nieuwe collectie luchtige niemendalletjes te passen…