De winkel van e5 mode in Sint-Niklaas heropent op 23 augustus met een nieuwe look. De winkel is ingericht volgens het nieuwste winkelconcept, met ook een ruimer aanbod aan merken en producten.
Meer dan infrastructuur
Sinds 2018 vernieuwt e5 mode haar winkels volgens een nieuw concept, met als volgende in de rij de winkel in Sint-Niklaas. Op 23 augustus heropent de vestiging de deuren met een nieuwe look en feel: niet alleen qua kleurenpalet en interieurelementen, maar ook op vlak van indeling.
“Deze make-over gaat over veel meer dan enkel de winkelinfrastructuur”, zegt CEO Alexander Talpe, die benadrukt dat het om een totaalconcept gaat. Klanten zullen er zowel een gemoderniseerde inrichting als een uitgebreid assortiment terugvinden.
Clusters van stijlgroepen
“De kleding zal terug te vinden zijn per cluster”, aldus Talpe. “De schikking gebeurt dus bijvoorbeeld niet op basis van leeftijd of de tegenstelling ‘casual versus gekleed’. De winkel wordt ingedeeld volgens verschillende stijlen of ‘lifestyles’. Zo kunnen klanten het aanbod makkelijker lezen en sneller hun favoriete kleding terugvinden. De stijlgroepen zijn er zowel in het mannen- als in het vrouwenaanbod.”
Per stijl stelt e5 mode voortaan een compleet aanbod samen. Ook het productgamma wordt in Sint-Niklaas daarom uitgebreid: er komen meer accessoires en een groter aantal merken, zoals Angels, Jacqueline de Yong en More&More. Nog veertien andere winkels voeren het bredere merkenaanbod al. De keuze van de extra merken wordt afgestemd op de verschillende clusters of stijlen.