Dicht aanleunen bij traditionele kanalen
In dat opzicht maakt Liu Jo zijn opwachting op de TFWA World Exhibition, een beurs van de Tax Free World Association die zich uitsluitend richt op professionals die actief zijn in dutyfree en travel retail. Momenteel heeft het modemerk al eigen winkels in de luchthavens van Venetië en Rome Fiumicino, shop-in-shops op de luchthavens in Bergamo en Lissabon en verkoopzones in de luchthavens van Brussel en op de grootste Duitse luchthavens.
Liu Jo richt zich in een eerste fase dan ook vooral op landen waar het merk al enige bekendheid geniet. In de nabije toekomst moet er ook extra aandacht komen voor de markt in het Midden-Oosten en Azië, zodat Liu Jo daar haar positie kan versterken. Liu Jo wil ook dat de travelretailwinkels steeds dichter gaan aanleunen bij de meer traditionele verkoopkanalen, zowel qua aanbod als qua inkleding.
Het Italiaanse merk, dat in 1995 werd opgericht, heeft momenteel 320 eigen winkels en wordt nog eens verkocht bij 5.500 multimerkenwinkels in 45 landen. In 2014 haalde het een omzet van 300 miljoen euro. Deze herfst moeten er in Parijs drie nieuwe filialen openen.