Modeketen Noba is zijn winkels aan het vernieuwen: de vestiging in het Limburgse Bilzen werd al vernieuwd en dit jaar moet ook de winkel in Zandhoven aangepakt worden. Zo wil de keten een jonger publiek aantrekken.
Keten voor alle leeftijden
Bij veertigplussers doet de naam een belletje rinkelen, maar bij jonge dertigers is dat minder het geval. “Daar moesten we iets aan doen, want we zijn een kledingketen voor alle leeftijden”, zegt zaakvoerster Kim Casterman aan Made in Kempen.
In 2016 werd het nieuwe concept bij de start van het winterseizoen geïntroduceerd in Bilzen, de winkel in Zandhoven krijgt binnenkort dezelfde behandeling. Daar staat de opening gepland voor in september. Naast die twee vestigingen heeft Noba ook nog winkels in Bree, Hasselt en Tielt-Winge.
Daarnaast heeft Noba sinds kort ook een samenwerking afgesloten met het Hasseltse communicatiebureau Expliciet. “Je winkel vernieuwen is natuurlijk één ding. Dat jonger publiek naar hier krijgen, is een ander paar mouwen. Ook onze manier van communiceren moest dus anders. Jonger en origineler, maar zonder ons huidige publiek uit het oog te verliezen.”