In vijf Belgische winkels test de Franse moderetailer Kiabi een tweedehandsaanbod voor gezinnen onder het merk “Beebs by Kiabi”. Op de website en in de app is het aanbod nog een stuk breder.
Hybride aanbod
Kiabi, dat eerder al de ambitie uitsprak om marktleider te worden in het tweedehandssegment, zette afgelopen zomer een belangrijke stap met de overname van Beebs, een tweedehandsplatform voor kindermode. Nu verschijnt het merk “Beebs by Kiabi” in vijf Belgische winkels: in Brussel (Mint, Westland en Docks), Luik (Mediacité) en Charleroi (Châtelineau). Volgend jaar zullen ook de andere Belgische winkels volgen.
Klanten kunnen in de winkels voortaan dus kiezen uit een “hybride” aanbod van nieuwe kledingstukken en tweedehandse mode, om hun budget én hun ecologische voetafdruk onder controle te houden. Op de website en in de app “Beebs By Kiabi” is het aanbod breder, met naast kleding ook speelgoed, boeken, babyspullen of woningdecoratie. Het platform faciliteert ook transacties tussen particulieren.