In vijftien winkels voegt e5 mode dertien extra merken toe aan het aanbod. Het volledige assortiment zal ook in de vernieuwde webshop te vinden zijn.
Damesmerken
De dertien toegevoegde merken zijn allemaal dameslabels: Jacqueline de Yong, Angels, Kaffe, More&More, Part Two, Zerres, Rabe, Anna Montana, Barbara Lebek, Diane Laury, Junarose, Zizzi en Only Carmakoma. Volgend seizoen komen er ook herenmerken bij. Met uitzondering van het merk Jacqueline de Yong, dat in alle e5 mode-winkels zal liggen, zijn de nieuwe merken enkel te koop in vijftien vestigingen van de Belgische modeketen. Via de nieuwe webshop is het wel mogelijk om uit de hele collectie te kiezen.
Alexander Talpe, CEO van e5 mode, wil met het uitgebreide aanbod de klanten extra keuze bieden en een nog grotere groep vrouwen aanspreken. “De al aanwezige eigen en externe collecties blijven beschikbaar, maar worden aangevuld met een aantal andere gekende merken. We mikken hiermee op een frisse, modieuze look voor verschillende types vrouwen, ongeacht hun leeftijd, lichaamstype of kledingstijl.”
Maatje meer
Bij de nieuwe labels zitten ook enkele plussize merken: Junrose, Zizzi en Only Carmakoma. “Dat sluit perfect aan bij een van de missies van e5: er zijn voor mannen en vrouwen, in alle maten en vormen”, zegt Talpe in een persbericht. “Op dat vlak blijven we met een inclusief aanbod meer dan ooit trouw aan onze principes. We gaan nu zelfs nog een stap verder.”
De hele collectie zal ook online te koop zijn via de vernieuwde webshop. Die heeft niet alleen een nieuw design gekregen, maar is ook gebruiksvriendelijker geworden. Er zijn extra betaalmogelijkheden toegevoegd en bovendien is de webshop is volledig mobielvriendelijk. “We blijven inzetten op de mogelijkheid om digitaal te shoppen om ons cliënteel nog meer winkelcomfort te bieden. Een gebruiksvriendelijke, efficiënte webshop vergemakkelijkt het leven van klanten die geen tijd hebben voor een winkelbezoek of er geen zin in hebben”, besluit Talpe.
E5 mode werd in 1979 opgericht en heeft 70 vestigingen in België. Het Belgische familiebedrijf stelt 470 mensen tewerk en de jaarlijkse omzet bedraagt ruim 80 miljoen euro. Sinds september 2017 is Alexander Talpe CEO.