Modelabel Black and Gold heeft een eerste fysieke vestiging geopend in de Kammenstraat in Antwerpen. De pop-up die er begin juli de deuren opende, wordt een permanente winkel.
Feestje
Black and Gold bestaat al zes jaar als online merk en werd opgericht door Maxim Sion en Nicolas Maes. De kleding van het merk is ook al verkrijgbaar via meer dan 200 andere retailers.
Begin juli openden de oprichters een pop-up in de Kammenstraat 44 in Antwerpen, in het hart van winkelzone Wilde Zee. Die winkel krijgt nu een permanent karakter, schrijft Het Laatste Nieuws.
Door een deal met Zalando vlak voor de eerste lockdown, groeide de populariteit van het label ook in Duitsland sterk. Voor hun eerste fysieke winkel konden ze echter geen andere plek kiezen dan modestad Antwerpen, zegt Nicolas Maes. Op termijn willen de oprichters ook in het buitenland eigen winkels openen. “Onze streetwear-collectie is populair onder de jongeren, terwijl onze gewone collectie ook gekocht wordt door vijftigplussers.”