Onder de naam The Founded heeft Bestseller een nieuwe online gelanceerd, waar alle merken van het concern een plaats zullen krijgen. De huidige Bestseller-site wordt omgevormd tot een corporate website.
Gepersonaliseerde shopervaring
Sinds gisteren staat de nieuwe webwinkel online, met naast een nieuwe naam ook een volledig nieuw design. Het nieuwe platform wil zich volgens Bestseller meer richten op de community en een meer gepersonaliseerde shopervaring, met onder andere inspirerende productaanbevelingen.
Alle merken van de Deense modegroep zijn uiteraard vertegenwoordigd: denk aan Jack & Jones, Vero Moda, Vila, Only, Object, Junarose of Pieces. The Founded wil dan ook mode aanbieden “voor elke levensstijl, voor elk moment en voor het hele gezin.”
Bestseller.com verdwijnt tijdelijk en zal uiteindelijk opnieuw verschijnen als vervanger van de huidige bedrijfswebsite about.bestseller.com. “We willen ons publiek nog meer betrekken en meer boeiende verhalen vertellen over ons bedrijf, ons steeds grotere werk op het gebied van duurzaamheid, onze vele nieuwe digitale projecten en – natuurlijk – ook de enorme carrièremogelijkheden die we bieden in Denemarken en in het buitenland”, verklaart communicatiedirecteur Morten Norlyk.