Expansie in tijden van crisis
Er zijn nog wel degelijk ondernemingen die, in deze barre crisistijden, durven te investeren in ons land. Bel&Bo is er daar één van: de modeketen, tijdens de retaildetail Night in november laatstleden nog uitgeroepen tot Beste Winkelketen van België 2012, opent nu woensdag in Aalter zijn 75ste vestiging.
Bel&Bo, dat tot 2010 Promo Fashion heette en tot dan het imago van een échte discounter had, is al lang geen underdog meer. “Wij durven in crisistijden en een wispelturige markt volop de kaart van expansie te trekken, zonder hierbij onze belofte om duurzaam te ondernemen te verbreken”, zegt topman Delfosse.
Volgens de CEO verklaren de langetermijnvisie, de consequente positionering en een flinke dosis gezond verstand waarom de ambitieuze Belgische retailer blijft groeien ondanks de harde internationale concurrentie: “Bij ons vind je het zelfvertrouwen die de juiste outfit je kan geven. Een kleurrijke en modieuze collectie en de meest scherpe prijs-kwaliteitsgarantie. Wij werken hard om deze belofte dagelijks aan onze klanten hard te maken.”