Sportmerk Puma en Amazon hebben samen het vrijetijdskledinglabel ‘Care Of’ gelanceerd. De nieuwe kledinglijn zal uitsluitend te koop zal zijn via de Amazon-marktplaats.
Geluisterd naar klanten
Onder de naam Care Of brengen de twee retailreuzen een vijftigtal items op de markt voor mannen en vrouwen. Het gaat om schoenen, sneakers en vrijetijdskleding zoals T-shirts, leggings, hoodies en jassen. Volgens Puma is de collectie ontwikkeld met de feedback en beoordelingen van klanten op Amazon Fashion in het achterhoofd.
Puma wil met de nieuwe lijn een breder klantenbestand aanspreken: het sportmerk richt zich zo op een iets ouder publiek dan de reguliere Puma-klant. “Zowel het product als het ontwerp hebben hun eigen identiteit en verschillen compleet van Puma”, legt het sportmerk uit aan TextilWirtschaft. Het karakteristieke Puma-logo zal dan ook niet op de kleding staan.
De nieuwe kledinglijn zal exclusief verdeeld worden via de verschillende websites van de e-commercegigant. De artikelen zullen te koop zijn in Duitsland, Frankrijk, Italië, Mexico, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.