Ervaren marketeer
Keijzer brengt veel expertise en kennis mee naar Vente-Exclusive: ze was tot half september directeur marketing solutions Benelux voor LinkedIn en leidde voordien al digital agency Twist. Bovendien was ze interactive director voor de mediabureaus Kobalt en Universal Media.
“Het is een mooie uitdaging om Vente-Exclusive.com te helpen in de ambitieuze groeiplannen”, zegt Keijzer. “Voor Vente-Exclusive.com liggen er zowel op het vlak van online als offline marketing nog veel kansen. De verdere positionering van het merk, de ontwikkelingen in m-commerce, de evolutie van social media en groeiende interactie met onze community geven ons heel wat uitdagingen om aan te pakken.”
Met ruim twee miljoen leden is Vente-Exclusive.com de onbetwiste marktleider in de Benelux in het segment van de besloten webshops. Behalve voor de marketing de marktleider wordt Keijzer ook verantwoordelijk voor de webwinkel Yaminta, die eind september van start ging en een “klassieke” webshop voor stijlvolle, exclusieve dameskleding van de nieuwste collecties is (daar waar Vente-Exclusive zich richt op outlet-collecties). Aan het einde van het seizoen vindt de resterende voorraad via Vente-Exclusive alsnog de weg naar de consument.