Unic was al drie jaar ‘Gold partner’ van de softwareproducent, maar op de jaarlijkse Hybris Partner Summit afgelopen woensdag is die samenwerking dus nog opgewaardeerd. Volgens CEO Michel da Silva heeft Unic als specialist in e-commerce en Product Information Management die eer te danken aan de inzet van zijn medewerkers: “Mede door de wil van onze medewerkers in Amsterdam en Brussel om een continue kwaliteitsverbetering na te streven heeft Hybris besloten om ons partnership te upgraden.”
Hybris prees onder andere “de inzet van het bedrijf in een snel evoluerende markt en de gedrevenheid die het aan de dag legt om bedrijven bij te staan in hun online evolutie”. Door het verkrijgen van het Platinum partnership vervoegt Unic Benelux het selecte groepje dat zich in Europa tot deze hoogste categorie van partnership mag rekenen.
Unic ontwikkelt, ontwerpt en onderhoudt internetgebaseerde oplossingen voor e-business en Enterprise Content Management met vestigingen in Amsterdam, Bern, Brussel, Karlsruhe, Wenen en Zürich. Tot de retailklanten van de groep behoren onder meer Beter Bed, Standaard Boekhandel, Leenbakker, De Bijenkorf, Hornbach en Kleertjes.com.