Webshop bol.com, onderdeel van Ahold Delhaize, heeft zijn slogan in alle stilte veranderd. Voortaan zal er in marketingcampagnes ook gebruik gemaakt worden van ‘Je kan het met bol.com’, naast de slogan ‘De winkel van ons allemaal’.
Nieuwe mentaliteit
“De afgelopen jaren hebben we met onze campagne ‘De winkel van ons allemaal’ ons imago van online boekverkoper weten om te zetten naar online warenhuis. Binnen deze campagne stond vooral de boodschap van ons ‘brede assortiment’ centraal, waarbij onze tv-commercials het meest in het oog sprongen. Onderzoek geeft aan dat die boodschap inmiddels goed geland is”, vertelt woordvoerster Marjolein Verkerk aan Twinkle.
Met de nieuwe slogan wil bol.com een nieuwe mentaliteit uitstralen, al zal ‘De winkel van ons allemaal’ nog steeds gebruikt worden. ‘Je kan het met bol.com’ zal voortaan te zien zijn in meerdere campagnes.
Het is niet de eerste keer dat bol.com van slogan verandert. Zo gebruikte het eerder al ‘De grootste mediawinkel van Nederland’ en ‘Bomvol winkels, bomvol voordeel’. Sinds 2014 maakte het gebruik van ‘De winkel van ons allemaal’.