Net-a-Sporter
De winkel zal de naam Net-a-Sporter dragen en van start gaan met producten van 37 merken in 11 sporten, gaande van tennis en lopen naar zwemmen en surfen. Later dit jaar moeten daar ook nog paardensport en skiën bijkomen.
“Om zeker te zijn dat Net-a-Sporter onderscheidend is, hebben we onze aankoop verbreed en gekozen voor merken die een uniek verschil hebben, terwijl we ook focussen op de technische aspecten, performance en fashion”, zegt Candice Fragis van Net-a-Porter aan FashionUnited. “We zullen ook samenwerken met Lisa Marie Fernandez en Zimmermann om exclusieve collectie te creëren voor onze klanten.”
“Het oorspronkelijke idee voor Net-a-Sporter kwam ongeveer zes maanden geleden. We hadden al enkele activewear merken, zoals Adidas by Stella McCartney, Lucas Hugh en Nike, en we wilden verder bouwen op ons aanbod en onze aankopen verbreden, om een hele categorie te kunnen wijden aan sport”, zei Net-a-Porter topvrouw Alison Loehnis aan The Telegraph.