Inzichten van collega-ondernemers
Deze editie worden dan ook extra seminaries ingericht voor bestaande webshops die zich verder willen verdiepen in de materie en hun webshop verder willen optimaliseren. Het programma brengt daarbij casestudies aan bod van collega-ondernemers die hun webshop of e-commerce al succesvol hebben uitgebouwd.
De beursvloer zelf telt ondertussen al 123 exposanten en is onderverdeeld in zes productzones (webshopontwikkeling, betaalsystemen, online marketing, logistiek, diensten en advies), zodat bestaande e-tailers gericht de beurs kunnen bezoeken.
“Door het uniforme standenconcept ligt de focus duidelijk op het product en op contacten. Deze face-to-face contacten worden extra gestimuleerd door de unieke setting met free catering. De exposanten zijn zowel toonaangevende marktleiders als kleine dynamische bedrijven,” laten de organisatoren weten.
Winkel van de toekomst
Ook de Future of Shopping Roadshow van RetailDetail en Unizo zal op de E-Commerce Xpo te ontdekken zijn. Deze mobiele winkel van de toekomst presenteert in een opstelling van zes zeecontainers nieuwe tools en technologieën voor de retail van morgen.
E-Commerce Xpo 2015 is op maandag 30 november en dinsdag 1 december gratis te bezoeken voor wie zich registreert via www.ecommercexpo.be met de code 746234.