Ook fysieke showrooms
De nieuwe website zal volgens Re/code in september gelanceerd worden. Het zal bij de lancering beschikken over drie fysieke showrooms in Duitsland en Goldberg wil snel uitbreiden naar Stockholm, Helsinki en New York. Later zullen de producten ook verkocht worden via derden, als alles volgens plan verloopt. Alle producten zullen door het bedrijf zelf ontworpen en geproduceerd worden.
Een tijdje geleden moest Goldberg bij Fab nog 500 van de 700 werknemers ontslaan ten gevolge van een stevige reorganisatie bij het bedrijf. De eerste ontslagen kwamen toen nadat bekend werd gemaakt dat Fab een investering van 150 miljoen dollar (110 miljoen euro) had gekregen.
Einde Fab.com in Europa?
Volgens Techcrunch zullen alle eigen merken van Fab, waarvan de producten nu nog verkocht worden op Fab.com, opgenomen in Hem, waardoor het lijkt dat het Europese onderdeel van de website dreigt te verdwijnen. Daar worden immers enkel nog maar in-house producten verkocht. In de Verenigde Staten verkoopt de site ook nog producten van externe ontwerpers.