E-mailmarketing ook voor online ‘branding’ en conversie
Online marketing en e-commerce gaan hand in hand. Adwords, zoekmachine-optimalisatie, ‘affiliate marketing’ en natuurlijk ook e-mailmarketing dragen onder andere bij aan het succes van webshops en (web)winkeliers. In deze casebundel vertellen enthousiaste MailPlus eCom-gebruikers hoe zij succesvol zijn met e-mailmarketing.
In de eerste case komt Stefan Hazelhekke van IKenIK.nl aan het woord. Hij legt uit hoe zij steeds meer de klik maken met hun klanten door de inzet van e-mailmarketing en van relevante content, die helemaal is afgestemd op de ontvanger.
In de tweede case gaat Marlou Eggink van terStal Familiemode in op de rol van e-mailmarketing binnen de omnichannelstrategie die zij hebben ontwikkeld voor hun webshop en ongeveer 200 winkels in Nederland. Mede door inzet van e-mailmarketing hebben zij de omzet in hun webshop sinds de lancering in 2012 met 80% laten groeien (meetpunt eind 2014).
Tot slot is er het succesverhaal van Kimberly Kreeft van Konijnendijk Mode, die net zoals terStal onder meer door de inzet van e-mailmarketing de offline winkel en de online shop succesvol met elkaar combineert voor de branding van het merk Konijnendijk en meetbaarheid van acties.
Kortom, deze casebundel biedt voldoende inspiratie en inzicht voor retailers en e-tailers die met e-mailmarketing aan de slag gaan of willen. Download hier de gratis casebundel.