Filmpjes en advies
“Met een luxe online winkelomgeving geeft bol.com antwoord op de toenemende behoefte van consumenten om luxe beautymerken eenvoudig online aan te schaffen in een inspirerende winkel waar je ook terecht kan voor advies. De Mooi & Gezond winkel is zo ingericht dat iedere type beautyshopper zijn weg er gemakkelijk kan vinden. Van doelgericht shoppen tot gewoon op je gemak rondkijken en inspiratie opdoen”, schrijft het bedrijf in een persbericht.
Klanten kunnen er ook terecht voor advies: zo komen er how to-filmpjes en editorials met tips. Die worden door Bol.com zelf geproduceerd.
De afdeling Mooi & Gezond werd in 2012 toegevoegd aan Bol.com en biedt klanten een assortiment van 65.000 drogisterij- en parfumerieartikelen, verdeeld over meer dan 1.800 merken. De winkel heeft ondertussen al meer dan 600.000 actieve klanten. “Met de transformatie van deze winkel zijn wij ervan overtuigd dat we opnieuw een grote stap hebben gezet in de ontwikkeling van online winkelen voor beautyartikelen”, aldus Jan Huysmans, directeur België bij Bol.com.