“Krachtigste multichannelplatform in de markt”
“Het is onze ambitie om BD te laten uitgroeien tot het krachtigste multichannel-activatieplatform in de markt. De consument zal dankzij ons off- en online aanbod de beste promoties kunnen vinden waar, wanneer en hoe hij wil. De adverteerder, onze klant, krijgt via de samenwerking tussen BD en myShopi de kans om zowel de traditionele consument als de digitale shopper gericht én maximaal te bereiken”, zegt CEO Geert Schoenmaekers in een persbericht.
Ook bij myShopi zijn ze tevreden met de overname: “De combinatie van de onlineshoppingfunctionaliteiten van myShopi met het unieke bereik van diensten van BD en de expertise in data-analyse van DBM (DataBaseManagement, een dochteronderneming van BD group) creëert veel nieuwe mogelijkheden“, vertelt medeoprichter Philippe Van Ophem.
De twee oprichters van myShopi zullen ook na de overname nauw betrokken blijven bij het geheel en daarom nemen ze ook een aandeel in BD group. BD wil in het voorjaar van 2014 zijn multichannelaanpak volledig uitrollen, waarmee het niet enkel offline, maar ook online het belangrijkste promotieplatform wil worden in België en Italië.