Optiekketen Hans Anders is begonnen met de verkoop van monturen en zonnebrillen van de merken Ray-Ban en Vogue. Hans Anders wil zo het aanbod uitbreiden en een grotere groep klanten aanspreken.
“In beweging blijven”
“Als marktleider willen we onze klanten Ray-Ban kunnen aanbieden, het bekendste en grootste brillenmerk ter wereld met iconische modellen. Met deze uitbreiding van ons assortiment bewijzen we opnieuw dat permanent lage prijzen geen mindere kwaliteit betekent”, zegt algemeen directeur Remco Boerefijn.
Hans Anders verkocht sinds zijn start voornamelijk brillen van het eigen merk, maar sinds 2012 worden steeds meer bekende brillenmerken toegevoegd. Daarbij horen nu ook Ray-Ban en Vogue.
“Hans Anders is al jaren een sterk retailmerk. En een merk dat sterk wil blijven, blijft in beweging. Om die reden versterken we de kracht van ons eigen merk met dat van Ray-Ban en ook Vogue”, vervolgt Boerefijn. “We verbreden daarmee niet alleen ons aanbod, maar zijn ook voor een nog grotere groep klanten interessant.”
De voorbije jaren lanceerde Hans Anders onder andere collecties van designermerken als Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto.