Nu algemeen directeur An De Volder een wereldwijde functie opneemt bij Mars, wordt ze in België opgevolgd door drie ervaren managers die elk een divisie zullen leiden. Zo wil de multinational zijn categorie-expertise beter uitspelen.
Nieuwe structuur
De Volder stond sinds 2021 aan het roer bij Mars in België, twee jaar later kreeg ze er ook Oostenrijk en Zwitserland bij. Nu zet ze een nieuwe stap in haar loopbaan: ze krijgt een globale rol als Director Mars Wrigley International Travel Retail (ITR). In deze functie leidt ze een wereldwijd team dat verantwoordelijk is voor de Mars Wrigley-activiteiten op internationale reissites zoals luchthavens en cruiseschepen.
Haar vertrek is de aanleiding om in België een nieuwe structuur op te zetten: met een ‘country lead’ per divisie wil Mars Belgium de categorie-expertise optimaliseren en inspelen op de veranderende behoeften van consumenten en klanten, met de focus op innovatie en klantgerichtheid.
Drie namen
Aan het hoofd van de divisie Mars Snacking komt Suzan Dindo, die sinds 2015 leidinggevende functies vervulde binnen sales, marketing en distributie. Recent was ze Strategy & Operational Planning Manager bij Mars Wrigley Frankrijk.
De divisie Mars Pet Nutrition wordt voortaan geleid door Annemie Huenaerts, die haar carrière bij Mars begon in 2006 en sindsdien verschillende commerciële en strategische functies vervulde.
Nathan Huybrechts wordt dan weer de nieuwe Business Development Lead Food & Nutrition. Hij begon zijn carrière bij Mars in 2017, werkte vervolgens bij Mars Pet Nutrition in het Verenigd Koninkrijk, keerde in 2021 terug en was recent verkoopdirecteur Food.