De nodige dosis inzicht en inspiratie vinden supermarktondernemers in het zesendertigste nummer van RetailDetail Food, onze krant voor de FMCG-sector. Je kan het ook online lezen.
Groeiend bio-aanbod
In de nieuwste editie van de RetailDetail Foodkrant laten ondernemers van AD Delhaize, Carrefour Market en Spar hun licht schijnen over het groeiende biologische aanbod in hun winkels. Een interessante niche, maar niet meteen de grote margemaker, stellen ze. We kijken in detail naar de nieuwe winkelconcepten van Delhaize en naar het grote marketingoffensief van Aldi. Ook e-commerce in food is een thema: zal Amazon de hele keten onder druk zetten? Een dossier belicht de trends in koffie, thee en chocolade. Uiteraard tonen we de interessantste productlanceringen. Tot slot vertelt country director Wim Bauwens waarom Danone de nutri-score lanceert in België.
Wie het zesendertigste nummer van de RetailDetail Food krant nog niet in de brievenbus vond, kan de publicatie hier geheel gratis online lezen. Net als onze andere magazines, overigens.