Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.
Gezonde koekjes
De fameuze ‘knip’ in Antwerpen, de circulatieplannen in Gent en Leuven… ze staan volop ter discussie maar wat vinden betrokken winkeliers er zelf van? We vroegen het aan ondernemers van AD Delhaize in hartje Antwerpen, Spar Colruyt Group in Gent, Carrefour Express in Leuven en Spar Express in Hasselt.
Daar kregen we honger van, dus vroegen we ons af wat nu de belangrijkste driver is in de categorie koekjes en snack: gezondheid, of toch indulgence?
Verder bezochten we twee gloednieuwe AD Delhaize supermarkten in Antwerpen en spraken we met de concullega’s van Louis Delhaize over hun nieuwe huismerk ‘Louis’ en over hun vernieuwde proximiteitsstrategie. Tot slot roept Ecover op tot een duurzaam partnerschap.
Vond u dit vierentwintigste nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant nog niet in de brievenbus? Dan kan u het hier geheel gratis online lezen.