Alweer een nieuw nummer van RetailDetail Food valt zo meteen bij de lezers in de bus. Een greep uit de items: ondernemers verbouwen, Spar Good Food opent een snackbar, de charcuteriesector zet in op gezondheid.
Gezonde charcuterie
In het vorige nummer kondigden we al aan dat Spar Lambrechts met de nieuwe formule Spar Good Food horeca-elementen toevoegt. Nu gaan we kijken in Rekem hoe dat precies in z’n werk gaat. We richten de spots op het vleeswarenrayon. Charcuterie zonder additieven, salades zonder mayonaise… wij van RetailDetail Food zagen een trend, en die werd door de fabrikanten nog bevestigd ook. Maar het moet wél lekker blijven.
Ook ging de redactie op gesprek bij Essity. Doet nog geen belletje rinkelen? Het is de nieuwe naam voor SCA Hygiëne, producent van merken als Lotus, Okay en Tena. Producten die de consument geen dag kan missen. Naar goede gewoonte brengt RetailDetail Food ook een selectie van de knapste introducties.
Vond u dit drieëntwintigste nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant nog niet in de brievenbus? Dan kan u het hier geheel gratis online lezen.