De Belgische restaurantketen Quick is op zoek naar 400 nieuwe medewerkers en lanceert een grote wervingscampagne om de teams van zijn 79 restaurants in België en Luxemburg te versterken.
Op zoek naar “reuzetalenten”
Zoals veel werkgevers kampt ook Quick met personeelstekorten. Met zijn “Go for Giant”-campagne, een knipoog naar de bekende burger, wil het bedrijf nu maar liefst 400 nieuwe medewerkers aanwerven. In de campagne laat Quick werknemers getuigen over hoe het is om te werken bij de hamburgerketen. Daarbij legt het bedrijf de nadruk op flexibiliteit, doorgroeimogelijkheden en werkplezier.
Zoals Valérie Gésué, 18 jaar anciënniteit, die is doorgegroeid tot manager: “Ik heb sommigen zien beginnen als student die vervolgens werden aangenomen als vaste werknemer en evolueerden van crew member naar assistent, ploegleider of zelfs manager van andere restaurants. Een gegeven waar we erg trots op zijn en dat het DNA van Quick naar voor brengt”.
De fastfoodketen rekruteert verschillende profielen: studenten, flexijobs, crew members, ploegleiders, assistent managers en restaurantmanagers. Om deze profielen aan te trekken heeft Kevin Derycke, CEO van Quick, een duidelijke boodschap: “Wat we via deze campagne willen meegeven, is dat onze medewerkers helemaal zichzelf kunnen zijn bij Quick, ze hun talenten kunnen ontwikkelen en dat ze flexibel kunnen werken in een enthousiast team.”