Drankenproducent PepsiCo gaat een nieuw premium watermerk lanceren met Lifewtr, waarmee het blijkbaar vooral de concurrentie wil aangaan met het Smartwater van eeuwige concurrent Coca-Cola.
Wisselend design
Het nieuwe merk zal in februari gelanceerd worden en moet volgens PepsiCo vooral opvallen dankzij het label. Het logo zal immers vaak veranderen, waarbij verschillende opkomende artiesten de kans krijgen om nieuwe ontwerpen te creëren. PepsiCo wil het design verschillende keren per jaar aanpassen, waarbij er steeds drie nieuwe ontwerpen worden gelanceerd. De eerste drie ontwerpen zijn van de hand van Jason Woodside, het duo Craig & Karl en Momo.
“Lifewtr is een grote opportuniteit voor ons en een opwindende grote wereldwijde gok, en we hebben er hard aan gewerkt om een ervaring te creëren die de juiste mix van een pure smaak combineert met een in het oog springende verpakking”, zegt Brad Jakeman, voorzitter van de drankendivisie bij PepsiCo.
PepsiCo heeft trouwens al een water dat verkocht wordt onder de naam SoBe Lifewater. Dat merk zal in de toekomst een herlancering krijgen, waarbij het woord Lifewater uit de merknaam zal verdwijnen, om verwarring bij de consument te vermijden.