Met de lancering van een smartphoneapp zet Cora een nieuwe stap in zijn digitaliseringsstrategie: klanten van de hypermarktketen ontvangen gepersonaliseerde aanbiedingen en kunnen makkelijker online bestellen.
Succesvolle start
De nieuwe Cora-app is meer dan een digitale getrouwheidskaart, zegt de retailer. Gebruikers zijn als eerste op de hoogte van aanbiedingen, hebben op elk moment toegang tot de folders van hun winkel en kunnen hun aankoopgeschiedenis en hun getrouwheidskortingen raadplegen. Klanten vinden in de app ook digitale coupons en gepersonaliseerde en exclusieve aanbiedingen, gebaseerd op hun eerdere aankopen.
Met de app kunnen shoppers hun favoriete producten opslaan om snel online bestellingen te plaatsen, met de keuze tussen thuisbezorging of ophalen in de winkel via cora Drive. In een paar klikken kunnen ze ook een digitale factuur krijgen voor aankopen in de winkel.
Cora lanceerde de app op woensdag 28 december en noteert nu al meer dan 15.000 downloads. “We zijn erg blij met het succes van deze nieuwe app. Hij voldoet aan alle huidige behoeften van onze klanten: efficiëntie, snelheid en besparingen”, zegt directeur Olivier Haller.