Strategische keuze
De nieuwe Starbucks Store zal een oppervlakte van 133 m² hebben en naast een tiental zitplaatsen binnen ook een terras met nog eens 24 plaatsen aanbieden. Starbucks zegt met het filiaal op de Brusselse Grote Markt een strategische keuze te maken, door te kiezen voor een locatie met veel verkeer van zowel toeristen als studenten en pendelaars.
“Wij zijn ontzettend opgetogen met de opening van een nieuwe Starbucks Store in het historische stadscentrum van Brussel, het kloppende hart van Europa. De Grote Markt is een unieke locatie die kan rekenen op bijzonder veel passage en is een plek waar de liefhebbers van koffie en verwennerijen ons verwachten. Kortom, deze locatie is de ideale plek om het verhaal van Starbucks in België succesvol verder te zetten“, zegt Mario Orinx van Autogrill.
De Starbucks op de Grote Markt in Brussel zal het dertiende filiaal zijn van de Amerikaanse koffieketen in België. Ze worden allemaal uitgebaat door Autogrill.