Deliveroo heeft Daniel Comptdaer benoemd tot nieuwe commercieel directeur voor België. Hij moet de verdere groei van de bezorgdienst stimuleren.
Ervaring in foodservice
Met de aanstelling van Comptdaer wil Deliveroo haar partnerrestaurants aan nog meer klanten helpen. De nieuwe topman heeft een jarenlange ervaring in de foodservice: tot voor kort was hij kort ‘field sales manager Belux’ bij Lantmännen Unibake en daarvoor werkte Comptdaer bij Unilever Food Solutions, waar hij doorgroeide tot salesmanager.
“De belangrijkste reden om deze stap te zetten is de mogelijkheid die me geboden wordt een nieuw hoofdstuk te beginnen in mijn passie voor foodservice. Het is een sector die permanent in beweging is. Terreinkennis en creativiteit zijn cruciaal om te handhaven. Jarenlang had ik het over ‘klanten’ wanneer we over restaurants spraken. Niet bij Deliveroo, waar we steevast de term ‘partner’ gebruiken. En dat is ook precies wat ze zijn. Het is een mentaliteit die me erg aanspreekt”, aldus Comptdaer.
De nieuwe commercieel directeur wil de aanwezigheid van Deliveroo versterken in de elf Belgische steden waar de dienst nu al aanwezig is. In 25 andere steden, waar de restaurants met eigen koeriers werken, wil hij de marktplaats-functie verder promoten.