Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.
Delhaize Direct mobiel
In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.
Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.
Meerdere opties
Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.
Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.
{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}