Editie nummer 41 van de RetailDetail Food krant is verschenen. De redactie ging onder meer op de koffie bij Cora, Alvo en Procter & Gamble.
Bio & plastic
RetailDetail vroeg winkeliers van Carrefour Market, AD Delhaize en Alvo wat hun ervaringen zijn met de verkoop van biologische producten. Een klein maar groeiend segment, luidt het verdict, dat een steeds breder publiek aanspreekt: mensen kopen bio en andere producten door elkaar.
We kijken in dit nummer ook hoe retailer plastic afval willen tegengaan en hebben oog voor zomerse productinnovaties – niet in het minst voor die nieuwe, 100% Belgische pasta van Belcampi. We hadden een interview met CEO Olivier Haller in de Cora van Hornu en we gingen een hapje eten bij de gebroeders Debaene van Alvo DB Center in Beernem. Het laatste woord is voor afscheidnemend topvrouw Caroline Thomaes van Procter & Gamble.
Je leest het allemaal in het nieuwste nummer van RetailDetail Food. Kreeg je de papieren versie niet in de brievenbus? Lees dan de online uitgave op deze pagina.