Steeds meer foodmerken ontdekken de marketingkracht van een verrassend pop-upconcept. Ook ontbijtgranenproducent Kellogg’s zag de mogelijkheden en opent een ontbijtcafé in Sydney.
Verrassende recepten
In het Kellogg’s Kawa Cereal Café, dat volgende week de deuren opent in Sydney, kunnen consumenten terecht voor maaltijden met verrassende recepten op basis van ontbijtgranen. De eerste foto’s en menu’s die werden vrijgegeven, zien er alvast veelbelovend uit: zo is er een salade met boerenkool, spinazie, groene appel, gepocheerd ei en glutenvrije Special K. Klanten kunnen ook kiezen voor een croque met banaan, ahornsiroop, krokant spek en Rice Bubbles, of een kippenburger in een korstje van Corn Flakes met tomaat, sla en chilimayonaise.
Het eetcafé kadert in een ruimere campagne onder het motto “Open for Breakfast”, met een interactief online platform dat verhalen bundelt over de Kellogg’s-producten en waar alle consumenten terecht kunnen met vragen en suggesties. Kellogg’s wil mensen inspireren tot een ruimere kijk op ontbijtgranen: het merk vindt immers dat zijn producten meer mogelijkheden bieden dan enkel een snel ontbijt.