Editie nummer 42 van de RetailDetail Food krant is verschenen. Blikvangers: een uitgebreid dossier over de gemakswinkel van morgen, een bezoek aan de mooiste Delhaize van het land, en interviews met FMCG-fabrikanten Mondelez en Kraft Heinz.
Multifunctionele winkels
Als koopgedrag verandert, dan moet ook de winkel veranderen. Gemakswinkels worden multifunctioneel, zetten nog meer in op oplossingen, integreren e-commerce componenten en vernieuwende technologie. RetailDetail Food brengt een overzicht van de trends. De redactie ging ook op bezoek bij de gloednieuwe AD Delhaize van Lochristi, volgens zaakvoerder Dany Van Assche de mooiste van het land.
Snackfabrikant Mondelez wil ons duurzamer doen snacken. Hoe, dat vertelt Benelux-topman Jan Willem Balk. Hoe Kraft Heinz inzet op gezonde innovaties, vernemen we van Carlos Faria, managing director Benelux. Retailexpert Constant Berkhout duidt het groeiend belang van assortiment en merchandising voor retailers: als je een product beter presenteert kan je tot 59% meer verkopen.
Dat en veel meer lees je in het nieuwste nummer van RetailDetail Food, dat vorige week bij de lezers in de bus viel. Abonnees kunnen de digitale versie lezen op deze pagina.