Gedurende twee weken viert hypermarktketen Cora zijn 55-jarig jubileum in België. “De economische context is complex, maar de zaken gaan door”, zegt CEO Olivier Haller.
Uitdagende omstandigheden
Cora is in België aanwezig sinds 1969 en viert dat de komende twee weken met veel animo. De hypermarktketen wil naar eigen zeggen blijk geven van zijn wil en zijn vastberadenheid om zijn klanten te blijven bedienen. Het moet gezegd dat de omstandigheden uitdagend zijn voor de retailer: nadat moederbedrijf Louis Delhaize Group alle buitenlandse activiteiten afstootte en supermarktketen Match stopzette, stellen waarnemers zich vragen over de toekomst van Cora.
“Ja, de economische context is complex, maar de zaken gaan door! Onze klanten geloven in ons, in ons model. We stellen de consument en zijn dagelijkse realiteit centraal in onze beslissingen en onze strategische keuzes,” zegt Haller. “We profiteren van dit jubileum om iedereen die heeft bijgedragen hartelijk te bedanken voor dit geweldige 55-jarige avontuur en we kijken ernaar uit om dit jubileum samen te vieren.”
Concreet pakt de hypermarktketen de komende twee weken uit met honderden uitzonderlijke aanbiedingen in twee verjaardagsfolders van twaalf pagina’s in tabloidformaat. Daarbovenop organiseert de retailer “de grootste wedstrijd ooit” met duizenden prijzen. Bovendien zullen de winkels uitzonderlijk geopend zijn op zondag 14 april – met uitzondering van de vestiging in Messancy. Klanten vinden alle details over de jubileumacties op de speciale website cora55.be, die op maandag 8 april online komt.