Supermarktketen Colruyt heeft zijn website vernieuwd: de site kreeg een responsive design en een aantal nieuwe functies.
Nieuwe zoekfunctie
“De digitale wereld staat niet stil en onze klanten evolueren mee. Het is dan ook logisch dat wij hier aandacht voor hebben, zodat we onze klanten ook digitaal op de meest efficiënte manier kunnen dienen. Onze site zet zich nu automatisch goed op de desktop, de tablet of de smartphone, wat het gebruiksgemak voor de klanten uiteraard verhoogt”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut.
Daarnaast werden er ook een aantal andere functies aangepast. Zo is er een nieuwe zoekfunctie, waarmee voortaan ook recepten kunnen worden gevonden. Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren, krijgen ook meteen een boel gerelateerde inhoud te zien. “We willen het onze klanten extra makkelijk maken om gericht informatie te zoeken en ze meteen ook inspireren, zodat ze weten dat ze bij ons altijd meer vinden dan ze zoeken.”
Tot slot wordt ook het delen op sociale media gemakkelijker gemaakt. “Via Facebook, Twitter en dergelijke kunnen klanten makkelijk met ons in contact komen en info uitwisselen. Die interactie is enorm interessant voor ons, omdat we zo onze dienstbaarheid alleen maar kunnen optimaliseren.”