Gisteren verwerkte Collect&Go, de online boodschappenservice van Colruyt Group, bijna 20.000 afhalingen. Tijdens de feestdagen kiezen klanten steeds vaker voor het gemak van online bestellen, stelt de retailer.
Gemak en tijdswinst
Collect&Go beleeft zijn drukste dagen van het jaar: gisteren werden er bijna 20.000 bestellingen door klanten opgehaald. Absolute uitschieter was Gosselies met 220 bestellingen. Ook vandaag belooft het nog erg druk te worden, want voor 23 en 24 december heeft de online boodschappendienst van Colruyt Group 60% meer bestellingen ontvangen dan voor een gemiddeld weekend. “Dit eindejaar kiezen steeds meer mensen voor eenvoud, gemak en tijdswinst via online bestellingen. Klanten plannen dit steeds beter, en goed op tijd”, zegt de retailer in een persbericht.
Naast een stijging van typische kerstgerechten en champagnes in de bestellingen, merkt de supermarktketen dat klanten ook veel groenten en fruit bestellen. Voor de keten is dat “een bewijs én bevestiging van het vertrouwen dat onze medewerkers voor hen de beste producten uitkiezen.”