Chocolaterie Guylian, die vooral bekend is van zijn zeevruchtenpralines, heeft een eigen webshop gelanceerd. Guylian wil zo vooral een breder aanbod kunnen bieden.
Nieuwe producten lanceren
“De consument kent ons vooral van onze Zeevruchten met de hazelnootpraliné vulling”, stelt algemeen directeur Mieke Callebaut, “maar Guylian is veel meer dan dat. We hebben truffels, zeepaardjes in verschillende smaken, chocoladerepen, met chocolade omhuld fruit en prachtige assortimentsdozen voor Kerst en Eindejaar. Deze Guylian producten kent de klant echter nog te weinig.”
Guylian is momenteel al in meer dan honderd landen te vinden in de winkel en nu zullen klanten in 32 landen in Europa de producten ook online kunnen kopen. De webshop zal ook gebruikt worden om nieuwe producten te lanceren of om tijdelijke acties te voeren.
Klanten kunnen op de webshop ook meer informatie vinden over alle producten. “Elk product is voorzien van meerdere foto’s, een beschrijving en een heldere ingrediëntenlijst met aandacht voor allergenen. We willen dat de klant zo goed mogelijk geïnformeerd is over wat zij of hij koopt, al blijft het verrassingseffect van onze Guylian chocolades een belangrijk aspect van de totaalervaring”, stelt Callebaut.