Carrefour heeft een nieuwe mobiele app. De applicatie moet gebruiksvriendelijker zijn en laat ook toe om in de winkels producten te scannen.
Bijna alles nieuw
Carrefour pakt uit met een vernieuwde mobiele applicatie voor Belgische klanten. De app ziet er helemaal anders uit, want zo goed als alles is nieuw: een nieuw design, inlogsysteem en navigatiesysteem moeten de applicatie gebruiksvriendelijker maken en voor meer structuur zorgen. Ook is er voortgangsregistratie van de “bonus challenges” en binnenkort kunnen klanten een boodschappenlijstje toevoegen voor hun online boodschappen.
Met de nieuwe app heeft Carrefour vooral gewerkt aan de snelheid en efficientie: door de klantenkaart Carrefour Bonus Card en Smartscan – om artikelen zelf te scannen in de supermarkt – op het startscherm weer te geven, kunnen klanten aan de kassa tijd besparen. Ook hoort de app nu beter en sneller te laden. Bovendien is de functie voor online boodschappen verbeterd met een zoekfunctie die relevanter is en meer resultaten weergeeft. Frequente aankopen worden ook drie keer sneller getoond.
In de Wallet-functie komen alle functies van het getrouwheidsprogramma samen, zoals ook coupons en bonuscheques. De supermarktketen zegt dat ruim een op twee Belgische huishoudens actief gebruik maakt van de Carrefour Bonus Card en de Franse retailer zo een marktpenetratie van bijna 60% haalt bij de Belgische bevolking.